Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO KDS.PL
obowiązujący od 25 grudnia 2014 r.

I. Informacje o firmie

1.1. KDS.pl to sklep internetowy dostępny w domenie kds.pl prowadzony przez:
KDS.pl Krzysztof Dudzik
ul. Graniczna 29
40-017 Katowice
NIP: 9540025103, REGON: 271881430
e-mail: mac@kds.pl, nr telefonu: 32 203 79 42

1.2. KDS.pl prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez strony internetowe dostępne w domenie kds.pl.

II. Ochrona danych osobowych

2.1. Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu KDS.pl przetwarzane są przez firmę KDS.PL Krzysztof Dudzik zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności i wykorzystywane są wyłącznie w celu:
- realizacji umowy
- informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.kds.pl, pod warunkiem że klient wyrazi na to zgodę

2.2. Klient ma m. in. prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.

III. Ceny

3.1. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.kds.pl wyrażone są w złotych polskich (PLN).

3.2. Wszystkie podane ceny przedstawianych produktów zawierają rabat w wysokości 2%. Rabat ten nie jest naliczany w przypadku płatności za produkt kartą płatniczą.

3.3. Ceny w salonie mogą różnić się od cen prezentowanych na stronach sklepu internetowego.

3.4. Ceny podawane przy produktach nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Mimo dołożonych wszelkich starań, mogą pojawić się błędy i przekłamania polegające na wyświetleniu nieprawdziwych informacji o produktach. Zastrzegamy sobie wówczas prawo do odmowy realizacji zamówienia.

IV. Sposoby płatności

4.1. Możliwe są następujące formy płatności:
- przelewem - forma płatności wymagająca samodzielne logowanie się do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym, zamówienie przekazywane jest do realizacji.
- przy odbiorze (na odległość) – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu. Koszt przesyłki w tym przypadku jest zazwyczaj trochę wyższy, dlatego KDS.pl zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
- przy odbiorze (w siedzibie firmy) – możliwa płatność gotówką lub kartą płatniczą
- raty - usługa Raty CA oferowana przez Credit Agricole Bank Polska S.A., dostępna u przedstawiciela banku wykonującego czynności faktyczne związane z zawarciem umowy pożyczki. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce „warunki udzielania kredytu” na naszej stronie.
- leasing - usługa oferowana za pośrednictwem firmy Leasing PLUS. Szczegółowe informacje dostępne są w zakładce „warunki leasingu - Leasing PLUS” na naszej stronie.

4.2. Możliwe są inne, szczególne warunki i formy płatności, które muszą jednak być wcześniej ustalone i zaakceptowane przez sklep www.kds.pl. (dotyczy to np. sprzedaży ratalnej).

V. Zamówienia

5.1. Zamówienia przyjmowane są przez strony internetowe dostępne w domenie kds.pl. Klienci mają możliwość korzystania z KDS.pl dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w KDS.pl. Świadczenie usług w ramach Konta na KDS.pl ma charakter bezterminowy.

5.2. W celu utworzenia Konta w KDS.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie sklepu poprzez podanie odpowiednich danych. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Klientem, a KDS.pl, której przedmiotem są usługi świadczone przez KDS.pl.

5.3. Sklep internetowy KDS.pl umożliwia Klientom:
- składanie zamówień towarów dostępnych w sklepie internetowym KDS.pl i zawierania umów sprzedaży na odległość
- uzyskanie informacji o towarach i usługach dostępnych w sklepie internetowym oraz w salonie sprzedaży

5.4. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu KDS.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu KDS.pl, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.

5.5. Po złożeniu zamówienia w sklepie www.kds.pl, klient otrzymuje drogą mailową potwierdzenie zawarcia umowy z podsumowaniem informacji o zamówieniu.

5.6. Wszelkie informacje dotyczące towarów, w szczególności materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie www.kds.pl kierowane przez KDS do odbiorców i potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.

5.7. Z przyczyn leżących po stronie przewoźnika maksymalna kwota pobrania (zapłaty gotówkowej przy odbiorze) wynosi 6 500 PLN. W przypadku gdy wartość zamówienia przewyższa w/w kwotę, należy wybrać inny sposób płatności.

VI. Dostawa

6.1. Towar zamówiony w sklepie internetowym KDS.pl dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej „Siódemka”. Klient ponosi koszty dostawy w wysokości określonej przez rodzaj zamówienia i podane podczas składania zamówienia.

6.2. Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia. Istnieje również możliwość odbioru osobistego produktów w siedzibie salonu.

6.3. Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili zaksięgowania wpłaty i uzależniony jest m.in. od: dostępności produktu, wyboru sposobu płatności i formy dostawy. Od momentu nadana paczki jest to zazwyczaj 1-2 dni robocze. W przypadku płatności ratalnej realizacja zamówienia wydłuża się o czas potrzebny na skompletowanie i dostarczenie potrzebnych dokumentów oraz przygotowanie i podpisania umowy ratalnej.

6.4. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, jeśli wybrany produkt okaże się już nieosiągalny u dystrybutora (np. gdy zostanie wycofany z oferty lub produkcji). W przypadku jakichkolwiek trudności z realizacją zamówienia skontaktujemy się z Państwem telefonicznie.

6.5. Na każdy sprzedany produkt wystawiana jest faktura VAT albo paragon fiskalny oraz dołączane są warunki udzielonej gwarancji. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów należy zgłosić takie zdarzenie w celu uzupełnienia braków.

6.6. Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.

VII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy

7.1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdemu klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu zamówionego produktu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić.

7.2. W przypadku zakupu oprogramowania i płyt w zapieczętowanych opakowaniach nabywca nie może odstąpić od umowy zakupu takiego przedmiotu, jeżeli już otworzył pudełko. Podobnie z wersji elektronicznej programu nie można zrezygnować, gdy rozpoczęło się już świadczenie usługi, np. z chwilą dostarczenia klientowi zakupionej aplikacji.

7.3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone również w przypadku towarów wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb.

7.4. W celu odstąpienia od umowy (rezygnacji z zakupu i zwrotu towaru do sklepu) należy złożyć oświadczenie w tej sprawie i wysłać je na adres:
KDS.PL Krzysztof Dudzik
ul. Graniczna 29
40-017 Katowice
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać pod linkiem: Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

7.5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:
KDS.PL Krzysztof Dudzik
ul. Graniczna 29
40-017 Katowice

7.6. Towar nie może być uszkodzony ani zużyty, w przeciwnym wypadku sprzedający będzie domagał się rekompensaty od nabywcy za zmniejszenie wartości rzeczy. Zwracany towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport.

7.7. Koszty związane z odesłaniem towaru do sklepu pokrywa konsument.

VIII. Gwarancja i reklamacje dotyczące towarów

8.1. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach KDS.pl. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Dla produktów nie zaopatrzonych w druk gwarancyjny należy zachować dokument zakupu, który posłuży do określenia czasu trwania gwarancji na podstawie wskazań systemu dystrybucyjnego. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

8.2. Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji. W przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub drogą elektroniczną.

8.3. W przypadku wadliwych produktów, Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że KDS.pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony.

8.4. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować telefonicznie lub drogą elektroniczną.

8.5. Firma KDS zobowiązuje się do rozpatrzenia każdego zgłoszenia reklamacyjnego w terminie do 14 dni i poinformowaniu klienta o dalszym postępowaniu.

8.6. Reklamowany towar należy dostarczyć bądź wysłać bezpośrednio do siedziby Sprzedającego na adres:
KDS.PL Krzysztof Dudzik
ul. Graniczna 29
40-017 Katowice

8.7. Zwracany towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.

8.8. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują.

8.9. Do reklamowanego towaru należy dołączyć kserokopię dokumentu sprzedaży (dowód zakupu) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta).

8.10. Towar posiadający gwarancję producenta może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta.

8.11. Naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. Zaleca się przed odesłaniem urządzenia sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w jego pamięci.

8.12. Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Jeżeli sprzęt nie zostanie odebrany w ww. terminie Sprzedający wezwie pisemnie Klienta do odbioru sprzętu w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Sprzedający jest uprawniony do naliczania opłat z tytułu bezumownego przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby sprzedającego naliczanej za każdy miesiąc przechowywania.

IX. Postanowienia końcowe

9.1. KDS podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić KDS o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

9.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

9.4. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez KDS.pl będą rozstrzygane przez sądy powszechne.


Dane teleadresowe

Nasz adres:

KDS.pl - Apple Serwis i Sklep
ul. Graniczna 29
40-017 Katowice
NIP: 954-002-51-03

Telefony:

32 203 79 42
32 203 79 43
602 216 566

Facebook:

KDS.pl

Skype:

kds.pl

Gadu-Gadu:

5711273 

E-mail:

mac@kds.pl

Godziny otwarcia:

pon - pt: 9.00 - 17.00
sob: 10.00 - 13.00