Informacje o gwarancji

Sprawdź informacje o okresie gwarancyjnym produktów Apple


wprowadź numer seryjny


Zakres usług

Serwis gwarancyjny:

  • komputery Mac
  • iPhone
  • iPad
  • iPod
  • urządzenia peryferyjne Apple
  • Serwis pogwarancyjny:

  • komputery Mac
  • komputery PC
  • iPhone
  • iPad
  • iPod
  • urządzenia peryferyjne Apple
  • 
    Płatność za serwis
    1. Płatność gotówką (przy odbiorze osobistym)

    2. Płatność kartą (tylko w sklepie)

    3. Wpłata na rachunek bankowy (przelew tradycyjny)
    Alior Bank S.A. 20 2490 0005 0000 4500 8237 2418

    4. Opłata za przesyłkę zwrotną - firmą kurierską "Siódemka" - wynosi 25 zł
    
    Dane teleadresowe

    Nasz adres:

    KDS.pl - Apple Serwis i Sklep
    ul. Graniczna 29
    40-017 Katowice
    NIP: 954-002-51-03

    Telefony:

    32 203 79 42
    32 203 79 43
    602 216 566

    Facebook:

    KDS.pl

    Skype:

    kds.pl

    Gadu-Gadu:

    5711273 

    E-mail:

    mac@kds.pl

    Godziny otwarcia:

    pon - pt: 9.00 - 17.00
    sob: 10.00 - 13.00

    Procedura przyjęcia do serwisu

    Zleć naprawę door-to-door
    Wypełnij formularz i wyślij go nam. Zgłoszeniu zostanie wówczas nadany numer zlecenia, a w oczekiwaniu na dostarczenie sprzętu, będziemy mogli już przygotować się do naprawy. Opcjonalnie możesz wydrukować protokół zlecenia dla własnej informacji. Następnie bezpiecznie zapakuj urzązdenie (najlepiej w oryginalne opakowanie) i wyślij je dowolnym kurierem do naszego serwisu pod wskazany adres.

    Przekaż sprzęt do serwisu osobiście
    Przyjdź do serwisu i osobiście przekaż sprzęt do naprawy. W momecnie przekazania sprzętu otrzymasz protokół z numerem zlecenia.

    Formularz przyjęcia/wysyłki do serwisu
    Wydrukuj, wypełnij i dołącz do przesyłki

       Zlecenie do serwisu z dnia:   2017-10-18   
     
    Zleceniodawca (osoba kontaktowa):
    imię, nazwisko:
    telefon:
    e-mail:
     
    Dane do faktury:
    nazwa firmy:
    ulica, numer:
    kod, miasto:
    NIP:
     
    Dane do wysyłki:
    nazwa firmy:
    imię, nazwisko:
    ulica, numer:
    kod, miasto:
     
    Informacja o sprzęcie:
    nazwa urządzenia:
    numer seryjny:
    dodatkowe akcesoria:
     
    Opis usterki:
     
    Rodzaj naprawy:
    gwarancyjna
    pogwarancyjna
     
    Forma płatności:
    nie dotyczy
    * tylko w przypadku naprawy gwarancyjnej.
    przedpłata na konto
    * do ceny usługi należy doliczyć 35 zł. Sprzęt wysyłamy dopiero po dokonaniu płatności.
    za pobraniem
    * do ceny usługi należy doliczyć 60 zł. Płatność u kuriera w momencie odbioru przesyłki.
     
    Rozszerzona gwarancja AppleCare

    AppleCare Protection Plan - to wydłużenie okresu gwarancji i wsparcia do trzech lat od daty zakupu komputera. AppleCare obejmuje zakupione jednocześnie z komputerem akcesoria: TimeCapsule, Airport Extreme, Airport Express, monitor Apple, SuperDrive.
    Wybierz swój komputer: MacBook Pro, MacBook Air/MacBook Pro 13, Mac Pro, iMac, Mac mini, iPad

    Regulamin przyjęcia do serwisu
    1. Sprzęt do serwisu można dostarczyć osobiście do oddziału naszej firmy.
    2. Sprzęt może być wysłany również pocztą kurierską. Należy wtedy do przesyłki dołączyć wypełniony formularz do pobrania z naszej strony.
    3. Zaleca się dostarczanie sprzętu w oryginalnym opakowaniu i z dołączonymi akcesoriami typu: zasilacz, oprogramowanie.
    4. Realizujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne produktów firmy Apple oraz wykonujemy naprawy pogwarancyjne komputerów i urządzeń innych firm.
    5. Ważność gwarancji Apple można sprawdzić na podstawie numeru seryjnego sprzętu: informacje o gwarancji. W przypadku gdy system wskazuje, że gwarancja jest nieważna, a z daty zakupu wynika, że sprzęt powinien być jeszcze objęty gwarancją, należy przedłożyć dowód zakupu z wpisanym numerem seryjnym sprzętu.
    6. Ważność gwarancji urządzeń innych firm określana jest na podstawie dołączonej karty gwarancyjnej.
    7. Ważność gwarancji Apple ulega przedłużeniu o czas pobytu sprzętu w serwisie.
    8. Przewidywany czas naprawy nie przekracza 14 dni. Termin ten jednak może ulec przedłużeniu w sytuacjach niezależnych od serwisu, np. brak dostępności części.
    9. Do naprawy płatnej serwis przystępuje jedynie po uzgodnieniu z klientem jej kosztów. W przypadku rezygnacji z wykonania naprawy klient nie ponosi kosztów diagnozy.
    10. Przy powtórnym przyjęciu do serwisu tego samego urządzenia z tą samą usterką, po wcześniejszej rezygnacji z naprawy, naliczany jest dodatkowy koszt w wysokości 150 zł netto związany z powtórzeniem czynności serwisowych.
    11. Przy nietypowych naprawach, wymagających szczególnego zaangażowania, serwis może ustalić z klientem koszt usługi, niezależnie od powodzenia naprawy.
    12. Nieudana próba naprawy spowodowana czynnikami, które ujawnią się dopiero w trakcie wykonywania czynności serwisowych nie pociąga za sobą kosztów naprawy ani diagnozy.
    13. Serwis nie zwraca wymienionych części. W przypadku, jeśli klient zastrzeże sobie zwrot uszkodzonych części, koszt naprawy może być wyższy.
    14. Serwis nie bierze odpowiedzialności za dane znajdujące się na dyskach twardym lub innych nośnikach pamięci w sprzęcie przyjętym do naprawy.
    15. Przy przyjęciu do serwisu klient otrzymuje "Protokół przejęcia", na którym widnieje numer naprawy. Odbierając Protokół klient potwierdza autentyczność przekazanych danych i akceptuje regulamin serwisu.
    16. Wydanie sprzętu może nastąpić wyłącznie za okazaniem "Protokołu przyjęcia" otrzymanym przy przekazywaniu urządzenia do serwisu.
    17. Zleceniodawca zobowiązany jest do odebrania sprzętu w możliwie najkrótszym czasie od momentu otrzymania informacji o zakończeniu naprawy. Po upływie 6 miesięcy nieodebrany sprzęt z serwisu zostanie poddany utylizacji.
    Oferujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny komputerów i urządzeń MAC, a także realizujemy wszelkie naprawy/wymiany wynikające z jakichkolwiek programów naprawczych ogłaszanych przez firmę Apple.
    X
    Realizujemy wymiany gwarancyjne telefonów iPhone, jak również wykonujemy naprawy pogwarancyjne, a w szczególności:
    X
    Realizujemy wymiany gwarancyjne tabletów iPad. W ramach serwisu pogwarancyjnego wykonujemy:
    X
    Oferujemy serwis dla klientów indywidualnych jak i dla firm:
    X
    Naprawiamy peryferyjne urządzenia biurowe i elektroniczne, m.in.:
    X