Jak w KDS Serwis sprzętu Apple w Katowicach wygląda standardowa procedura naprawy iPhona, iPada lub MacBooka ?
Zlecenie naprawy:
Uszkodzony laptop, tablet czy smartfon z którym klient odwiedza nasz serwis w momencie przyjęcia w dziale obsługi otrzymuje potwierdzenie przyjęcia sprzętu do serwisu posiadające swój numer RMA. Na dokumencie przyjęcia widnieją cechy własne sprzętu jak numer seryjny i model oraz dokładny opis usterki, które klient zgłasza zlecając diagnozę. Opis zlecenia zawiera opis stanu technicznego i wizualnego, oraz dyspozycje specjalne jak zgoda na reset danych z pamięci i instalację nowego oprogramowania systemowego na urządzeniu gdy czynności serwisowe tego wymagają.
Diagnoza:
Przykładowy MacBook lub iPhone posiadający już otwarte zlecenie w naszym systemie serwisowym oraz fizyczny papierowy protokół z unikalnym numerem RMA przechodzi do naszego działu serwisowego gdzie Technik Serwisu zajmuje się na stole diagnostycznym ustaleniem przyczyn awarii, sporządzeniem listy potrzebnych części zamiennych i określeniem czasu potrzebnego na naprawę. Dane te wprowadza na protokół serwisowy urządzenia i przekazuje go do kierownika serwisu.
Wycena:
Na podstawie danych z działu serwisu wyliczana jest kwota całkowita obejmująca koszt części zamiennych oraz koszt serwisu w oparciu o stawkę godzinową pracy Technika.
W ten sposób powstaje wycena ofertowa naprawy, którą dział obsługi klienta przekazuje drogą elektroniczną do klienta z prośbą o akceptację kosztów naprawy.
Klient po zapoznaniu się z wyceną podejmuje decyzję. Jeżeli koszt naprawy przekroczył budżet jaki klient chciał przeznaczyć na naprawę i zdecydował o tym, że nie chce naprawiać swojego telefonu, tabletu czy notebooka za taką cenę to wraz z odstąpieniem od zlecenia nie ponosi żadnych kosztów. Po prostu zostaje mu wydany sprzęt w stanie jak trafił do serwisu beż ponoszenia kosztów.
Jeżeli klient akceptuje proponowaną przez KDS Serwis cenę za naprawę to w tym momencie zaczynamy naszą właściwą misję i przystępujemy do procesu naprawy.
Zamawiamy potrzebne części zamienne u wyspecjalizowanych i wypróbowanych dostawców gwarantujących jakość dostarczanym podzespołów. W oczekiwaniu na dostawę części zamiennych sprzęt klienta jest przechowywany w specjalnie do tego celu przeznaczonym magazynie. Gdy części do nas dojadą zostają przekazane do działu technicznego który wprowadza w grafik pracy serwisu odpowiedni czas potrzebny na naprawę. Po zakończeniu naprawy sprawne urządzenie wraca do magazynu na dział zleceń zamkniętych a protokół naprawy wraca do działu obsługi klienta który informuje klienta o możliwości odbioru swojego sprawnego już urządzenia Apple.
Więc jeżeli Twój MacBook, iPad lub iPhone wymaga naprawy ? To zapraszamy z przejrzystego i profesjonalnego procesu naprawy sprzętu Apple jaki przez lata wypracowaliśmy w naszej firmie.
Profesjonaliści do Twojej dyspozycji w KDS Serwis Apple iPhone MacBook Katowice przy ul. Słowackiego 11a
tel. 602 216 566
Zapraszamy !
